Movie Tag I Kedvenc filmek



Sziasztok! 
Úgy volt, hogy ma folytatódik a memoár cikksorozat. Aztán idő híján, marad ez az érdekes és cuki kis tag, amelyben a kedvenc filmjeimről, sorozataimról és egyéb falánkságokról esik majd szó. 
Nyugodtan viheti bárki, hisz én is úgy találtam. 


Egyértelműen az Ómen. Szerintem túl fiatal voltam, hogy lássam, de akkoriban azt sem tudtam, hogy micsoda, nemhogy milyen kategóriás film. Nem is kell mondjam, hogy jó pár (tíz-tizenegy) év eltelt már azóta az eset óta, de még mindig megborzongok, ha látom bárhol.
A leginkább számomra megmaradó momentum, az amikor egy csapat holló kergeti a "nénit", aki (azt  hiszem újságíró volt, talán...)fejvesztve rohan, nem figyelvén merre, mert hát a kis csapat épp a szemét koncolja kifelé. Szóval így elsikoltozik, s valami csuda folytán aszfaltmatricát csinál belőle egy odatévedt kamion. A kerekek között kissé eltéved a teste, a végére meg...valahogy csak kikerül a centrifugából. Nem önszántamból néztem ám! A szomszédnál voltam, mert rosszul lettem a suliban, az a gyökér, meg betolta videokazin. Elmebeteg!


Film- The Greatest Showman (A legnagyobb Showman) volt, még moziba.
Előtte biztos, hogy a The Killing of a Sacred Deer (Egy Szent szarvas meggyilkolása) volt, mert itthon néztem, és az azelőtti mozis élmény pedig a Jumanji volt.

Sorozat- Legutolsó élmény volt a Black Mirror SE4, ami nagyon bejött lévén, az összes évadot láttam már. Előtte a Dark volt, ami nagyon megfogott a maga beteg módján.

Anime- Tegnap este még gyorsan beütemeztem magamnak a maradék Katsugeki/ Touken Ranbu (fankodás)  részeimet, azelőtt lehúztam az agyamat a mellékben a Sengoku Night Blood miatt, de ha említendő és végignézett kell, akkor a One Punch Mant (lévén, hogy jő a második évad) lestem újra előző hétvégén párommal.
Egyébként megint elszaladt velem a ló és egyszerre öt-hatot nézek. Többek között a Jigoku Shoujo SE4-et a Yoi no Togit, a Sanrio Danshi-t, meg az Itsudatte Bokura no Koi wa 10 centi Datta-t.
Tuti lesz még a memoár cikk miatt amibe belekezdek, de egyenlőre ennyi.

Hjaj. Itt nagy bajban leszek!
Nagyon szeretem a Marvel filmeket, ezen felül néha úgy érzem a DC is erősít, annak ellenére, hogy sokan lenézik. Nem kérdés, hogy néha elvérzik a dolog, főleg, ha a Justice Leaugeről beszélünk.
A horror is egykor nagyon telitalálat volt, mint műfaj, bár abból leginkább csak azokat néztem meg, amik megütötték a mércét. Akadt olyan is, amit azért szerettem meg, mert annyira gagyi, hogy épp attól erős. Ilyen volt a Gyilkos paradicsomok visszavágnak. Emellett azért kedvelem a régi klasszikusokat is, mint a Nightmare on Elm Street és a Friday the 13th. No, meg a Halloween széria is ide tartozik Micheal Myersszel.
Ha mese, akkor a The Nighmare Before Christmas és a Faun Labirintusa (ami ugyan nem mese,sebaj) esetleg a többi Tim Burton film, mint a nem mese, hanem inkább musical kategóriás Sweeney Todd (szeretem még: Halott menyasszony, Ollókezű Edward, Éjsötét Árnyék, Big eyes, Charlie és a csokigyár, Az Álmosvölgy legendája, Vincent, 9, Alice Csodaországban).

Könyves adaptációk közül is akad pár, amit nagyon megszerettem.
Ott a The Danish Girl, amit már könyvben is nagyon szerettem, hát még filmben.
A The Zookeeper's Wife is egy ilyen.
A The Beguiled, azaz a Csábítás is nagyon érdekes volt, a maga beteg és kusza módján.
A Legendás állatok és megfigyelésük is nagyon a szívembe lopta magát.
S, még annyi van, hogy már fáj felsorolni.

Nagyon nem lenne az egy izgalmas film.
Nem akarok sem Final Girl lenni, valami horrorban, sem pedig egy szürke egér nő, aki megkaparint egy menő gazdag palit. Lehet, hogy egy thriller jó volna. Ó! Lehetnék én a csaj a Hush! c. filmből!
Hű. Hátő. Biztos, hogy erre válaszolnom kell?
Régebben, míg rövidebb volt a hajam, előszeretettel hasonlítottak Cate Blanchett színésznőhöz.
Nem hinném, hogy szívesen játszana.
Black Mirror, első helyen.
Dark, mert akármilyen kritikát látok róla; NEKEM TETSZETT.
S, végül a Mindhunter, mert az is elképesztően jó volt!
Mivel csak top három, sír a lelkem, mert ennél jóval több van.
Amikor az egekig van magasztalva és hypeolva, mint a (khm, Fifty Shades) Bíborhegy, a Jigsaw vagy akár az Amityville is volt, aztán az ember akkorát koppan, hogy még a születését is megbánja a moziban. 
Sorozat- Megfogadtam magamnak cirka három rész után, hogy a Shadowshunters nem az én világom, úgyhogy azt kímélném az életemből. Nem, nem arról volt szó, hogy szar és nézhetetlen egyszerűen csak rosszkor találtunk egymásra. 
Film- Engem a romantikus szarokkal ki lehet kergetni a világból. Persze, van olyan amit megnézek és szeretem is. Viszont egyik-másikkal ki lehet kergetni a világból. 
Színész- Chris Hemswort, Tom Hiddlestone, Chris Evans, Hugh Jackman, A Franco testvérek, Mads Mikkelsen és természetesen Anthony Hopkins bácsi, mert komolyan! Ki ne akarna?!
Színésznő- Számomra egyedül Eva Green ilyen.
Rendező- Guillermo del Toro, Tim Burton és Quentin Tarantino. 

A Jumanji, ritka az ilyen, de mivel már a régebbi kiadást is imádtam. Hát, nem volt kérdéses.
Amit nagyon várok az a Ready Player One, a Legsötétebb óra, az Időcsavar, az új X-men, az Avengers: Infinity War, és ami még ugyan jó messze van, de sebaj a Deadpool 2, Venom, Jurassic World 2, és a Tűzgyűrű második része. (Esetleg, ha ebben az életben még napvilágot lát az Ugly Love vagy az Aquaman, na annak nagyon örülnék.)







Ebben a kategóriában még:

0 Hozzászólás