Értékelés: Körök


Sziasztok!
Valahogy úgy érzem, ezt ki kell adnom magamból, csakúgy, mint ahogyan azt a Fifty Shadesnél is tettem.
Itt a Valentin nap, szóval kötelességemnek érzem ezt a szutykot fikázni.
Vannak filmek, amik jók. Amik folytatásért kiabálnak.
Természetesen, vannak olyanok is, mint a Rings, azaz a Körök, amik számára már bőrlehúzás inkább és savban fetrengés az egész. 
Olvassátok hát szeretettel az értékelésemet.


Nem igazán lehet sok mindent írni róla, főleg nem összeszedettet nem.
Valahogy miközben néztem végig úgy éreztem, hogy kényszeresen birizgálnom kell valamit.
Nem is azért, mert annyira jellemtelen zsák fost volt, hogy képtelen voltam csak oda koncentrálni. Hanem,mert egyszerűen semmi értelem/történés/lekötő dolog nem történt benne.
Sajnos ezt a szar színvonalat még Johnny Galecki sem húzta fel.
Amit nem értettem azok a felesleges körök.
Háhá, micsoda szókapcsolat.
Minden ember menti a seggét, csak mert egyetlen megtalálja a kazettát. Megnézi, aztán gyáva mód menekül a halál elől és rásózza másra a terhet. Aztán már csak azt vesszük észre, hogy mindenki menti a seggét, és inkább egy random embert választ ki, hogy ő haljon meg helyette.
És hát mit is mondjak...eddig képtelen voltam megnézni, mert tudtam, hogy mennyire lerágott csont lesz, másrészről pedig olvastam elég értékelést ahhoz, hogy elvegye a kedvem.

Meg mégis mi a szent tortaforma volt ez?
Lemásolod a saját videófileod aztán megnézeted mással?
Jaj, Istenem. Ne már!
ÉS akkor még drága önfeláldozó főszereplőnőnket még nem is említettem.
Aki a film kilencven százalékában, inkább csak kapkod levegő után, és nyivákol, mert a barátját keresi, de senki nem akar szóba állni vele. A lány, aki bejut mindenhová, legyen az bezárt templom, egyetemi szeminárium. Tök mindegy, megoldja!
Ablakot, ajtót tör.

Ott van még a barátja Holt is, akit bizonyára nem azért raktak be, mert annyira sok szerepe lett volna. (Inkább csak a külső adottságai miatt).
Persze, amikor Julie ( a főszereplőnőnk) teljes egészében átvállalja magára a SEVEN DAYS átkot, akkor már világ reng meg Holt lába alatt.
Nincs is szebb, mint a fiatalkori szerelem.
Szóval ahelyett, hogy meghalna mindenki, inkább megindul a vad menekülés, meg természetesen csak Julie látja az elterjedt filmben a majdnem kétszer olyan hosszú rejtett filmet, ami csak őneki szól.
Kafa!

Elindulnak titkokat feltárni, sikerül is, csak a vége már olyan szinten értelmetlen és elkapkodott, hogy szegény Samara inkább önként mászik vissza a kútba és vágja magára a kőkereket.
Kapunk szereplőt eleget, de semmiféle értelmben nem hozza azt a színvonalat, amit elvárhatnánk egy Kör filmtől. Minden ez csak horror nem, komolyan mondom.
A befejezés pedig, egyszerűen rémálom. Rebirth, na persze. Az utolsó öt percre, igazán szükséges volt, még úgymond "feszíteni" a nézőt.

Nem akarok sokat beszélni róla, mert egyszerűen képtelen vagyok.
Valahogy annyira furcsa volt, hogy nem megy.

Ebben a kategóriában még:

0 Hozzászólás