Dönts okosan! BookTag


Sziasztok!
Szép napra ébredtünk, itt az ideje egy kicsit jobb színben látni a világot.
Csicseregnek a madarak, a nap sugarai 100%-ban káros ultraviolával kecsegtetnek minket, hogy végre mozduljunk ki. Vagy nem, passz ez a poszt délután született, akkor még sütött a nap.
Az én drága Virágom, meginvitált erre a kegyetlennek tűnő Tagre, hogy szívjak én is akárcsak ő.
No, hosszas teória és önsanyargatás után sikerült nekem is 15-15 férfi-női karaktert összeszedni, és random online pickerrel kisorsolni ki-kivel legyen párban. 
Azt már csak nem is említem meg, hogy volt olyan, amikor ez a drága hímeket akart párosítani.
Azért megnézek egy Christian Grey vs. Hudson Pierce fightot.


A feladatom mindössze annyi volt, mint azt már feljebb is kifejtettem, hogy találnom kellett az éterbe 15 női könyves karaktert és még egyszer ennyi férfit is. Nem volt nehéz feladat, inkább hosszas, mire rájöttem a vezetéknevekre. 
Hát igen, szegény Ashley egyre idősebb, már nem a régi.
Vannak ezek a cuki állítások, amikre az összeírt karaktereket kell, úgymond kisorsolni, és hát mit ne mondjak, van ami oly' nonszensz, hogy leszakad a plafon. 
Élvezzétek Ti is, amit én. 
Itt az a bizonyos Dönts okosan! - K&H, bank és biztosítás- BookTag.

 

Elec O'Rourke (Penelope Ward: Stepbrother Dearest) ; Bella Swan (Stephanie Meyer: Twilight) 

Bellával az a helyzet, hogy semmit sem tudtunk meg arról, hogy mennyire intelligens, mert vagy a haját tűrögtette a füle mögé, vagy épp a tinédzserkori nehézségekről tartott belső monológot. Aztán, jött Edward, a csillámkirály. Valószínűnek tartom, hogy inkább Elecet választanám, bár ő a vibrátor-kopó...lehet ez segíti őt előre az intelligencia vad ösvényére. 

 

Sarai (J.A. Redmerski: Killing Sarai) ; Christian Grey (E.L. James: Fifty Shades of Grey)

Szegény Sarait mindenki meg akarja ölni, ez annyira igazságtalanság.
Grey meg mit tudna csinálni? Hozza a jégkockatartót pezsgővel, beültet a magángépébe és megkorbácsol pávatollal?
Grey, darlin' ma te halsz meg. 



 Lochan Whitely ( Tabitha Suzuma: Forbidden) ; Chris Pennington (Szaszkó Gabriella: Maradj velem)

Ez nagyon gonosz!!!!! Basszus, képtelen leszek választani.
Nem lehet úgy, hogy kettétépem a rózsát? Vagy ellopom valaki mástól, aki már megkapta?
Esetleg úgy, mint a Konyhafőnökbe? Párbaj? Valaki főzzön már Nekem! 
Lochannel az a baj, hogy tudjuk mi történik vele a Forbidden végén.
Bár visszahozhatnám.
Chris Penningtonnal ugyanez a helyzet.
De! Ha fegyvert tartanak a fejemhez sem....áh, a francba.
Chris, és kész!
Lochan szíve már úgyis Maya mellkasában dobog. 



Alex Fuentes (Simon Elkes: Perfect Chemistry) ; Hannah Wells (Elle Kennedy: The Deal) 

Ez most szerintem egyértelmű fight lenne. Alex rámenős, ezt bizonyította nekem a Tökéletes kémiában is, viszont Wellsy baromi makacs és jószívű, simán el tudnám róla képzelni, hogy feltartja a kezét, és hősiesen bevonul gyilkolászni. Bár, Garrett tuti kukoricát zabálva az első sorból röhögve nézné. 


Mal Ericson (Kylie Scott: Play) ; Anastasia Steele (E.L. James: Fifty Shades of blőe..Grey)

Háhá, nem kérdéses. MALCOLM ERICSONT SOHA, NEVER! NO WAY! NO!
Égjen Sztázi!Eh, amennyit eszik, tuti éhen halnék.



Caleb (C. J. Roberts: Captive in the Dark) ; Carmine DeMarco (J.M. Darhower: Sempre) 

Nem, ez halott ügy.
Caleb olyan, mint Hulk.
Caleb, tökéletes lenne, ám a mocskos szája miatt simán lehet Deadpool is.
Sőt, kifejezetten Deadpool. 
Carmine meg már önmagában is egy szuperhős. 
DE, akkor is Caleb. 
Team Calepool!

Miles Archer (Colleen Hoover: Ugly Love) ; Tristan Cole (Brittainy C. Cherry: The air he breathes)

Kommunikációs képességek hiánya.
Miles, aki sosem beszél a múltjáról, Miles aki...beszélni beszél, de...na hagyjuk milyeneket.
Tristan Cole,
az én drága Tristem, akit jobban szerettem, mikor még magábafordult volt, mint mikor nem. Az a Trist, aki a bunkósággal üldözte el az érzéseket.
Aki tuti leordítaná az összes avokádót, csak azért, mert már túl egészséges, és zöld.
Tökéletes Avokádó-nagykövet válna belőle.
Az avokádók Istene. Minden avokádó félne tőle.


Logan Silverstone (Brittainy C. Cherry: The fire between High&Lo) ; Hudson Pierce (Laurelin Paige: Fixed on you)

TEAM LOGAN SILVERSTONE!!!
 -vigasztalás pff, babáknak való-

Jimmy Ferris (Kylie Scott: Lead) ; Evelyn Thomas (Kylie Scott: Lick)

Ritka, hogy két ugyanolyan könyvsorozat szereplője jöjjön ki, ez már jelenthet valamit!
Jimmy szerintem már eléggé öregdiák lenne a klikkekhez, bár biztosan valami nagyon menő badass kategória lenne.
Ev' meg, hát...ő, csak úgy szimplán Ev'.


Isaiah Walker (Katie McGarry: Crash into you) ; Elias Kline (J.A. Redmerski: Song of the Fireflies)

Isaiaht meg is ölném. 
Pedig, valószínűbb, hogy ő lenne a felejtősebb. 

Travis Maddox (Jamie McGuire: Walking Disaster) ; Ian Pratchett (Abigail Barnette: First Time) 

Gyerekek, most sírom magam hat részre!
Ian Pratchett, a menő, művelt nyugdíjazás előtt álló örökifjú koma.
De, hogy őkelme leüljön a youtube elé, és személyes véleményét ossza meg egy erotikus könyvről, vagy fantasyról, na nem. Bár, én tuti feliratkozója lennék! Polipos-bácsit mindenkinek, aki feltalálta a víz kvantumjainak afrodiziákumos hatóerejét.
Travis meg, agresszíven közölné fújtatva, hogy "Ezt a szar! Ne olvasd." oszt' menne a galambjához.

John Logan ( Elle Kennedy: The Mistake) ; Ridge Lawson (Colleen Hoover: Maybe Someday)

Hát ebből jó kis buli lenne. Buli...haha, persze.
Nem, nem gondolhatok rosszra. Nem. Bizony, hogy nem.


Rio (Gabriella Eld: Emlékek Jordan számára) ; Maya Whitely (Tabitha Suzuma: Forbidden)

TEAM RIO! nem, nem az éneklő papagájokra gondolok.
Hamarabb esnék teherbe tőle, mint Mayától. 

Spencer Holiday (Lauren Blakely: Big Rock) ; Drew Evans (Emma Chase: Twisted)

Hát, ezen zokogok gyerekek, el kell döntsem ki lesz "Anyu".
Egyszer mindenképp szeretném megnézni Spencert ilyen szituba.
Kisírnám a két szemem.
Drew pedig tökéletes apa-alany.


Ennyi lett volna, kihívnám drága ex-admintársam,
Hikari-t, esetleg még örömmel szívatnám érdeklődéssel Dorkát az Anya Olvas bloggerináját. 
És ha lesz ideje mindenképp megtudakolnám Gorkie-t az Olvasó körút blog imádnivaló íróját, talán még Sol-t ezer örömmel hívnám meg :) 
Hajrá drágáim!!!

Ebben a kategóriában még:

4 Hozzászólás

  1. Drágám!
    Mi az, hogy Jimmy (az én egyetlen és imádott Jimmym) eléggé öregdiák lenne? Te tévedésben vagy. Ő lenne Mr. Szexi Bad Ass Badboy, aki zenekarban játszik, és csak engem akar. Hihi, mindenki más megszívta.

    Travis és Ian bácsi résznél hangosan nevettem. Polip bácsi és a könyvek. Az érdekes lenne. (csak polipokról szóló könyvet értékelne, meg a víz, mint... Szerintem tudod, hogy mire gondolok ;D)

    Love <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sírtam, mikor pont Ian jött ki a könyves résznél. :D:D:D

      Jimmy meg hát, valljuk be, hogy középsuli...szóval kicsit kilógna onnan.
      De azt nem mondtam, hogy minden máshoz öreg, pls.
      Jimbo örök szexikon marad :D
      Ölelés!

      Törlés
  2. Hát ez hatalmas lett :DD Nagyon jól szórakoztam, a második kérdésnél kb. sírva nevettem xdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy kihívtál :) állati jól szórakoztam én is :D

      Törlés