NYEREMÉNYJÁTÉK!!


Sziasztok Drágáim!
Eljött az a pont is, hogy az oldal készen áll egy nonszensz nyereményjátékra.
Sehol sem lennék A.M. Aranth nélkül, aki végig biztatott, hogy csináljam, csináljam, mert nagyot szólhat a dolog.
Így ez a nyereményjáték-eső sem jöhetett volna létre a Fumax kiadó nélkül, amiért nem tudok elég hálás lenni. 


Szeretnélek titeket megajándékozni a közelgő születésnapom alkalmából, így aki esetleg igényt tartana egy A.M. Aranth által dedikált Oculus regényre, itt a remek alkalom!
Esetleg egyedi könyvjelzőt szeretnél? No! Akkor ez a Te napod!
Hogy mennyire egyedi? Photoshop tudásom megcsillogtatván, a nyerteseinknek bármit elkészítek, amit szeretnének. Aztán, kinyomtatva és lelaminálva bekerül a nyereményük mellé.
Ez csak néhány a munkáim közül :)

Ó! Szó sem esett még a meglepetés könyvről, amit a Fumax kiadó ajánlott fel.
Hajrá, Hajrá!
Nem rajtam múlik ugyan, hanem a szerencsén, de álljon melléd kívánom szívből!



Két nyertes szándékozom kisorsolni 2017.május 20. -án tartandó sorsolással.
A feltételek egész egyszerűek: 
1. Kövesd be a blogot ( nem mintha akkora gurunak tartanám magam, csak jól esne egy kis támogatás) 
2. Majd ezt megtehetnéd a facebook oldalammal is. ( IDE KATT )
3. Ha mindez kész, kommentálj ezen poszt alá.


A kommentelők közül fognak kikerülni a nyerteseink! (Csalni nem ér, mert átnézek mindent)
Semmi rafflecopter, vagy hasonlók.
 
Na, ha eljutunk odáig, hogy nem két ember fog pályázni a dologra, és végre betöltöm a huszonhármat, mindenképp szót kell ejteni a postázási témáról.
Tudjátok,hogy a Magyar Posta valami elképesztően pofátlanul drága, így mostanság minden moly a nagyobb csomagokat webboxszal vagy foxposttal küldi, ez velem sem lesz másképp. Esetleg még postakész borítékba el tudom nektek küldeni.
Tudom, hogy ez diszkriminálás, és majd én leszek a rossz, meg a csóró is, ha már nyereményjátékot szervezek ebbe is belegondolhatnék.
Jöhetnek a gonosz kommentek, nyugodtan. 
Viszont így tudom megoldani, ezt ti is vegyétek figyelembe majd! 
Köszönöm a megértést.
Mindenkinek sok szerencsét!





Ebben a kategóriában még:

96 Hozzászólás

  1. Szia! Köszönjük szépen a játékot! Jelentkeztem, "lájkoltam". :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszi a játékot, most bepróbálkozom én is, mert jó ideje kívánságlistámon van a könyv. :)
    Mindenfelé követve vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádtam a könyvet, köszönöm és fel vagy írva!

      Törlés
  3. Köszi a játékot :) Várólistás a könyv :)

    VálaszTörlés
  4. Hahó! Rég fel vagyok iratkozva a blogra Dorka Nagy néven, és a FB oldalad is követem Dorina Nagy néven :)
    Köszi a lehetőséget ^^

    VálaszTörlés
  5. Szia!! Már korábban is megvolt mindkettő ^^ Csak így tovább ^^ postázás tekintetében, ha én nyernék, a könyvhéten is megejthetjük az átvételt :D :D :D

    VálaszTörlés
  6. Szia Ashley!

    Nagyon szép a blog, szívesen iratkoztam fel és lájkoltam a blog facebook oldalát, nem tudom, hogy eddig miért nem tettem meg. :)
    Köszönjük a nyereményjátékot - tudom, milyen drága mulatság a posta, a saját blogomon szervezett nyereményjátékoknál tapasztaltam, de sajnos nincs mit tenni ez ellen.

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Örülök, hogy rá találtam a blogodra és köszönöm szépen a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon szimpatikus kis blog, örülök, hogy rátalálta. Nem most jártam itt utoljára. :-)

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Köszönöm a lehetőséget! :) Követőddé váltam ;)

    VálaszTörlés
  10. Nyíííhááá!
    Mindenhol követlek. Nagyon tetszik a blogod megjelenése! Hú nekem most nagyon jó napom van! Legyen nektek is! :)
    Köszi a nyereményjátékot! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Köszi a nyereményjátékot, bekövettelek mindenhol Szabó Zsófi néven. Nagyon tetszik a blog, gyönyörű a design és érdekesek a interjúk. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Köszi a szuper lehetőséget! :3 Mindent megtettem és örülök, hogy idekeveredtem! :))

    VálaszTörlés
  13. Köszönjük a nyeremény játékot, nagyon kedves tőled, és jó lesz megismerni az oldaladat. :)

    VálaszTörlés
  14. Szia! :)
    Kész vagyok mindennel. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  15. Szia! Köszi a játékot és a lehetőséget! Facebookon Beliczainé Mayer Katalin néven vagyok.

    VálaszTörlés
  16. Hali! Minden kész, köszi a játékot. :) Várólistás nálam a könyv.

    VálaszTörlés
  17. Bekovettelek mindenutt :)) Regota a kivansaglistam elejen van a konyv jolenne megnyerni .

    VálaszTörlés
  18. Szia! Teljesítettem mindent, előre is boldog szülinapot :)

    VálaszTörlés
  19. Szia!Köszi a játékot, mindennel készen vagyok:)

    VálaszTörlés
  20. Azt hiszem minden feladat kész. :) Köszönöm a lehetőséget :) Régóta szeretném ezt a könyvet.

    VálaszTörlés
  21. Szia! Köszi szépen a lehetőséget, nagyon érdekel a könyv. :)

    VálaszTörlés
  22. Szia! Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!
    Köszönöm a kedves szavakat, mindenkit felírtam!
    Sok szerencsét Nektek!

    VálaszTörlés
  24. Minden kész. Köszi a lehetőséget, és előre is boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! Mindennel megvagyok, a pofakönyvön Ballér Bia néven lájkoltalak.
    A postával meg tök igazad van, már rohadtul drága.
    Köszi a játékot! :)
    (May the 4th be with me)

    VálaszTörlés
  26. Szia! :) Vikcs néven iratkoztam fel, Cs.Viktória néven kedveltem a fb. oldalt, és én a könyvjelzőkért és a titkos könyvért mennék, mivel a könyv szerencsére már a birtokomban van. :) Nagyon bírom a stílusod, szeretem olvasni a bejegyzéseid és az interjúid! :) Csak így tovább! :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Like-oltam a facebook oldalad.
    Ide,pedig már korábban feliratkoztam.

    VálaszTörlés
  28. Szia! Régóta érdekel a könyv, így nagyon örülök a nyereményjátékodnak. Követtem/lájkoltam a blogot és az oldalt. Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  29. Szia! Remélem mindent sikerült teljesítenem :) Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  30. Szia! :)
    Köszönöm szépen a lehetőséget, mindennel készen vagyok, a fb-on Elayna Covet néven követlek.

    VálaszTörlés
  31. Szia :) Köszi a játékot , mindennel megvagyok . :D

    VálaszTörlés
  32. Szia köszi a lehetőséget, minden kész. Bánóczy Eszter néven követlek facebookon .

    VálaszTörlés
  33. Kedves Ashley,
    köszönjük szépen a szuper lehetőséget. A blogodat követem, az oldaladat pedig lájkoltam, így remélem, mások is mihamarabb rád találnak, és hűséges olvasóid lesznek. :)

    Üdv,
    Petra

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok!
    Köszönöm ismét a kedves szavakat ! :)
    Fel vagytok írva a listára.
    Sok szerencsét!!!

    VálaszTörlés
  35. Na, most akkor én játszom nálad ;) Az oldalt már rég lájkoltam, de most a többi dolognak is eleget teszek :) Hajrá-hajrá :)

    VálaszTörlés
  36. Kész mind a kettő, köszi a lehetőséget! Előre is boldog szülinapot :)

    VálaszTörlés
  37. Kész! Követlek mindenhol :)

    VálaszTörlés
  38. Fel vagytok írva, sok szerencsét!! :)

    VálaszTörlés
  39. Követlek mindenhol, immár nem csak olvaslak. :)) (OFF: Remélem, hogy azért lesznek még horror egypercesek a jövőben! :))
    ~Anita S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ANIIII *-*
      (Lesznek, lesznek csak egyenlőre a saját projektemen kell túlesni. De már készülőben egy Charlie, Charlie és a Slender-gyilkosságok bejegyzés :) )
      Puszi!!

      Törlés
    2. SLENDER?!?!?! VÁROM!!! <3

      Törlés
  40. Szia!
    tegnap elfelejtettem ideírni,hogy a facebook-on Katalin Széll néven követlek.

    VálaszTörlés
  41. Szia! Köszönöm a lehetőséget! :) A Facebook-on ugyanezen a néven követtem be az oldalt. :)

    VálaszTörlés
  42. Szia! ♥

    Juhuuu *.*
    Feltételek teljesítve.
    Nagyon szépen köszönjük ezt a nyereményjátékot. Nagyon nagy szíved van, hogy a saját szülinapod alkalmából rendezed meg. Előre is nagyon-nagyon-NAGYON boldog születésnapot. :)

    Még egyszer köszönöm, mindenkinek Hajrááá
    xx Alessana ♥

    VálaszTörlés
  43. Jajj, én szétszórt.
    u.i.: Facebookon Alessa Herondale néven vagyok az oldalad kedvelője. :)

    VálaszTörlés
  44. Köszönöm a lehetőséget! Már csak némi szerencse kell 😊

    VálaszTörlés
  45. Szia!:)
    Köszi a jatékot! Remek lehetőség.

    VálaszTörlés
  46. György Zsuzsa néven követlek facebookon. Ez elmaradt az előbbi kommentből. :D

    VálaszTörlés
  47. Szia! Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  48. Szia! Köszönöm szépen a lehetőséget. És előre is boldog szülinapot :)

    VálaszTörlés
  49. Szia!Boldog szülinapot!Jelentkezem a játékra.

    VálaszTörlés
  50. Szia! :) Követlek itt is, Facebookon is! :) köszi a játékot, aranyos vagy! :) ÉS Isten éltessen sokáig! :)

    VálaszTörlés
  51. Az előbbi Unknow-os én lennék, csak nehezen áll be a névjegyem ;)

    VálaszTörlés
  52. Szia, kész :) facebook-on Daróczné Antal Nikolett :) köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  53. Szia!
    Köszönöm a nyereményjátékot!
    Lájk és követés Varga Fruzsina néven. :)
    Előre is Boldog Születésnapot!

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    Köszi a lehetőséget és előre is Boldog Születésnapot!
    Molnár Adrienn néven követlek.

    VálaszTörlés
  55. Szia!
    Remélem sikerült mindent megcsinálnom ahhoz hogy résztvehessek a játékon. :)

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok!
    Köszönöm a részvételt, fel vagytok írva :)

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    Köszi a játékot! Bekövettelek mindenhol :)

    VálaszTörlés
  58. Feltételek teljesítve! Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  59. Köszi a játékot, remélem megfelelek a feltételeknek :)

    VálaszTörlés
  60. Köszi a játékot, remélem megfelelek a feltételeknek :)

    VálaszTörlés
  61. Köszi a játékot és előre is Boldog Születésnapot!:)

    VálaszTörlés
  62. Kész! Nagyon szépen köszönjük a lehetőséget!!

    VálaszTörlés
  63. Kész! (Itt Antonietta Kovács, fb-on Netti Kovács néven) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok!
    Fel vagytok írva, sok szerencsét!

    VálaszTörlés
  65. Követés és lájk is ment Frank Fruzsina néven. :)

    VálaszTörlés
  66. Követés és lájk kész Sára Jaskó néven

    VálaszTörlés
  67. Szia! :)
    Köszönöm a lehetőséget én is :D
    (Pofátlanul sokan vagyunk xD)
    Előre is boldog születésnapot ;)

    VálaszTörlés
  68. Szia!
    Köszönjük a szuper lehetőséget. Elvileg mindent megcsináltam. :)
    Tetszik az oldalad, és az írásaid.

    VálaszTörlés
  69. Szia, szuper kis lehetőség, követés Brigitta Tót néven, és a lájk is ezen a néven ment. Igen Tót h nélkül :D Próba cseresznye :)Szépséges napot!

    VálaszTörlés
  70. Szia!Köszi a lehetőséget,tetszik az oldalad nagyon :)
    Elvileg mindent megcsináltam :)

    VálaszTörlés
  71. Szia! Én is jelentkeznék a játékra :) Követlek mindkét helyen.

    VálaszTörlés
  72. Szia! Jövök én is! :) Csodaboldog lennék, ha sikerülne nyerni. Könyfeszten szerettem volna a nyereménykönyvet beszerezni, de sajnos kifutottam a költségvetésemből. :D

    VálaszTörlés
  73. Szia! Én is jelentkeznék a játékra. Orbán Lászlóné néven követlek.

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok!
    Sok sikert, fel vagytok írva!

    VálaszTörlés
  75. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  76. Köszönöm a játékot! Nagyon tetszik a blog :)

    VálaszTörlés
  77. Kész :) Szupi az oldal :) Nem tudom miért nem tudom beírni a nevem, de facebookon Pallérné Németi Angéla néven követlek :) (Azt hiszem itt a lánykori nevemmel engedte a követést :) ) Remélem ettől függetlenül bekerülök a kalapba :D Máris izgulok :D Szuper lenne nyerni :D

    VálaszTörlés
  78. Szia, kovetlek mindenhol Gerzsenyi Lili neven. Csak így tovább csajszi ;*

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok!
    Sok-sok sikert Nektek :)
    Fel vagytok írva! Szép napot!

    VálaszTörlés
  80. Szia! Én vagyok Tessie a molyról :) Facebookon is kedveltelek. Azok a képek... gyönyörűek :D

    VálaszTörlés
  81. Szia!Érdekel a könyv, teljesítettem a leírtakat :-)
    Köszi a nyereményjátékot!

    VálaszTörlés
  82. Szia! :)
    Követlek mindenhol, köszi ezt a szuper játékot.

    VálaszTörlés
  83. Köszi a játékot! Likeoltam :)

    VálaszTörlés
  84. Szia! Követlek mindenhol. A könyv régóta kívánságlistás.

    VálaszTörlés
  85. Szia, a facebook oldalt lájkoltam, de itt nem tudok feliratkozni rendszeres olvasónak, más opciót meg nem találtam, csak elsiklottam vmi felett? :)
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  86. Sok sikert Nektek!
    Holnapi nap elindul a sorsolás! :)

    VálaszTörlés